سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت آبادان در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: مسائلی همچون اولتیماتوم به مربی و ... به بازیکنان مربوط نمی‌شود. ما می‌خواهیم که هواداران به ورزشگاه بیایند و در کنار ما باشند تا بتوانیم با هم پیشرفت کرده و رو به جلو برویم.

وی ادامه داد: شرایط کنونی ما سخت است و باید خود را برای روزهای سخت‌تر آماده کنیم. وقتی تیمی مقابل ما بسته بازی می‌کند شرایط بهتر از این نمی‌شود. تیم حریف با نحوه بازی خود کار را برای ما سخت کرد که البته این امر کاملاً طبیعی است. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اتفاقات اخیر تیم ملی و احتمال برکناری ویلموتس، عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی باید شرایط را درک کنند. ما تیم خوبی داریم و باید در ۴ مسابقه حساس حضور پیدا کنیم. از حالا فدراسیون باید به فکر باشد و نباید زمان را از دست داد. شرایط تیم ملی هم بسیار سخت است.

حسینی با بیان اینکه تیم ملی باید حتماً به جام‌جهانی برود، عنوان کرد: فدراسیون باید تمرکز خود را حفظ کند و بازیکنان را آماده نگه دارد. تعویض سرمربی در حال حاضر سخت است، اما امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد. 

وی خاطرنشان کرد: ما در پرسپولیس بازی به بازی پیش می‌رویم و با همین شرایط ۳ سال قهرمان شدیم و چیزی جز شاد کردن دل هواداران در فکر و ذهن ما نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.