سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان طی هفته گذشته، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود هفت نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

جاویدان تصریح کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک‌ها، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال بانکها و مراکز دولتی و خصوصی و حمله به ماموران پلیس از جمله جرایم این افراد بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از این افراد علاوه بر اقدامات صورت گرفته، بارها در فضای مجازی و شبکه‌های معاند اقدام به تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود.

وی افزود: این فرد همچنین قصد داشت از طریق یکی از مرزها به خارج از کشور گریخته و به گروهک‌های تروریستی بپیوندند که با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

جاویدان با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.