برخی منابع اعلام کردند  صدای انفجاری مهیب در شمال لندن ، پایتخت انگلیس به گوش رسیده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز اعلام کرد، پلیس لندن در حال تحقیق درباره انفجار مهیب پس از اعلام برخی گزارش‌های خبری است. پلیس لندن در حال پاسخگویی به تماس‌های متعدد تلفنی درباره شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شمال لندن است، اما هنوز گزارشی از وقوع یک انفجار واقعی نرسیده است.

روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت صد‌ها کاربر توییتر گزارش دادند که در سراسر لندن با صدای انفجار شدید و تکان خوردن ساختمان‌ها از خواب پریدند. این صدای مهیب، به وقت محلی حدود ساعت چهار و بیست دقیقه صبح شنیده شد، ساختمان‌ها را تکان داد و موجب به صدا درآمدن آژیر خودرو‌ها شد.

گزارش‌های تایید نشده‌ای وجود دارد از اینکه این صدا ممکن است از دو جت یوروفایتر تایفون ایجاد شده باشد که از فرودگاه نیروی هوایی سلطنتی کانینگزبی به هوا بلند شده‌اند.

روز جمعه نیز فردی با نام «عثمان خان» با چاقو به گروهی از افراد حاضر بر روی پل لندن حمله کرد. سن وی ۲۸ سال اعلام شده است. در ویدیویی که منتشر شده است، او با ضربات متعدد چاقو یک عابر پیاده را می‌کشد. در این حادثه تروریستی، پلیس لندن فرد مهاجم را به ضرب گلوله از پای در می‌آورد.

شب گذشته گروه تروریستی داعش  با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد یکی از عناصر این گروه روز جمعه در لندن با چاقو به رهگذران بر روی  پل لندن ، پایتخت انگلیس، حمله کرده است.

لندن هفته آینده میزبان نشست دو روزه سران ناتو خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.