معاونت امور زنان و خانواده اعلام کرد که نظر به قطعی اینترنت در روزهای اخیر و عدم دسترسی رای دهندگان به سامانه انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران، رای دهی از این تاریخ به مدت ۱۵روز تمدید می شود لذا برای شرکت در دور سوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران باید وارد لینک www.women.gov.ir/vote شد.

همچنین این معاونت توضیحاتی در خصوص نحوه رای‌دهی ارائه کرده که در ذیل به آنها اشاره می‌شود.

ملاحظات دور سوم

۱. مدت زمان رای دهی در دور سوم با توجه به قطعی اینترنت به این شکل تمدید شده است:

از تاریخ ۱۰ آذر ماه به مدت ۵ روز فقط آرای کارآفرینان جدید در دور سوم ثبت شده و سپس به مدت ۱۰ روز رای دهی به کلیه کارآفرینان حاضر در سایت انجام می شود.

۲. لازم به ذکر است براساس اعلام قبلی، کارآفرینانی که طی سه دوره متوالی نتوانند به آرای لازم برای انتخاب مردمی دست یابند از دور انتخاب در سال ۱۳۹۸ خارج خواهند شد.

از میان ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده در سامانه، حداکثر می توانید به ۱۰ نفر رای دهید.

نحوه‌ رای دهی

ابتدا وارد سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده شوید و روی منوی انتخاب زنان کارآفرین برتر کلیک کنید.

توجه داشته باشید که فیلترشکن گوشی خاموش باشد، همچنین سرعت اینترنت بالا باشد و حتما صفحه کلید گوشی انگلیسی باشد. شما می توانید حداکثر به ۱۰ زن کارآفرین منتخب خود رای بدهید، برای انتخاب و پیدا کردن فرد مورد نظر روی گزینه "رای می‌دهم" کلیک کنید و سپس از طریق قسمت جستجو در بالای صفحه، اقدام به انتخاب کنید و بعد از باز شدن قسمت اطلاعات شخص مورد نظر، ابتدا کد امنیتی را در کادر مشخص شده وارد کنید، سپس روی گزینه "رای می دهم" کلیک کنید، در این مرحله شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر دریافت کد اعتبارسنجی شوید، این مرحله قدری زمان نیاز دارد که امیدواریم شکیبا باشید. کد دریافتی را در محل مخصوص وارد کنید و روی گزینه ارسال کلیک کنید، منتظر ثبت رای خود باشید. در ۱۰ روز نخست این دوره فقط می توانید به گزینه های جدیدی که با رنگ سفید مشخص شده اند، رای دهید. پس از پایان یافتن ده روز اول، رای دهی به تمامی ۱۱۰ نفر امکان پذیر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.