سردار حیدر عباس زاده‌ شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پی اغتشاشات اخیر شهرستان اندیمشک چند شرور مسلح فرصت را برای جولان مناسب دیدند و به سمت مردم، اماکن دولتی، ماموران انتظامی و بسیج تیراندازی کردند که دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی موفق شدند مخفیگاه عامل تیراندازی را در یکی از مناطق شهرستان اندیمشک شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:در عملیات دستگیری این شرور مسلح که ساعت ۱۳ امروز انجام شد، متهم پس از رویت پلیس اقدام به شلیک بیش از ۳۰ گلوله به سوی پلیس کرد که در آتش متقابل، مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلانش، چهار تیغه خشاب و ۹۰ فشنگ جنگی کشف شد، گفت: ماموران انتظامی در ۲ روز گذشته، ۲ نفر از عاملان اصلی تیراندازی در شهرستان اندیمشک را شناسایی و دستگیر کرده که در این عملیات ها، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به کار رفته در تیراندازی ها نیز کشف و ضبط شد.

برخی افراد فرصت طلب و معاند با سوء استفاده از اعتراضات مردمی که نسبت به افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، در برخی شهرها اقدام به آشوب ، آتش زدن بانک ها و اماکن عمومی و دولتی کرده و برخی از آنها نیز با سلاح گرم به سوی ماموران و حتی معترضان شلیک کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.