بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این بیانیه آمده است:

« ملت شریف ایران، اعضاء، داوطلبان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر، با سابقه درخشان تاریخی خود همواره در حوادث و آلام در کنار ملت شریف ایران اسلامی بوده است و این همراهی با استمرار خدمات انسان‌دوستانه توسط بدنه مطهر آن ادامه خواهد داشت. شورای‌عالی جمعیت در اجرای وظایف قانونی خود و مسئولیت بزرگی که به نمایندگی از اعضا و داوطلبان بر عهده دارد با دقت، حوادث و مسائل اخیر را تحت نظارت داشته و انجام شایسته امور، قانون مداری و شفافیت در تصمیمات را با قوت پیگیری خواهد کرد.

حفظ سرمایه عظیم مردمی و اعتماد آنها به این نهاد ارجمند همواره سرلوحه کارها بوده است و در این راستا با تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی از استحکام بنیان‌های این شجره طیبه صیانت خواهیم کرد.

بدون شک مسیر تعالی و شکوفایی جمعیت هلال احمر به احسن وجه طی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی - نماینده ولی فقیه در جمعیت، دکتر علی نوبخت - نماینده رییس جمهور در شورای‌عالی، هادی پژوهش جهرمی - عضو منتخب شورای‌عالی، دکتر سید سلمان سامانی - عضو منتخب شورای‌عالی، حمیدرضا شهبازی - عضو منتخب شورای‌عالی، دکتر حمزه فرج الهی مقدم - عضو منتخب شورای‌عالی، دکتر محمدرضا نوروزی - عضو منتخب شورای‌عالی، امیر فریدون نوری - عضو منتخب شورای‌عالی، ولی محمد بامری - بازرس شورای‌عالی، دکتر محمدحسین صوفی - بازرس شورای‌عالی.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.