بیژن نوباوه نماینده سابق مردم تهران در مجلس برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حاضر شد.

بیژن نوباوه پس ثبت نام، با بیان اینکه از تهران وارد انتخابات می‌شوم، اظهار کرد: در مورد اینکه وارد لیست شورای ائتلاف اصولگرایان می‌شوم یا نه فعلا نمی خواهم جوابی بدهم و درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم.

بنا به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در انتخابات مغایرتی با جوانگرایی مدنظر رهبری ندارد، گفت: جوانگرایی صحیح است اما در مورد مجلس که حوزه اجرایی نیست و خود قانون هم تا ۷۵ سالگی در این زمینه جا باز کرده است پس جوانان باید کم‌کم وارد مجلس شوند خیلی عالی است.

این نماینده سابق مجلس مدعی شد: خیلی از نمایندگان در دوره هشتم و نهم جوان بودند اما خوب کار نمی کردند پس باید گفت جوانگرایی به معنای جوان فکر کردن هم است. به نظرم فکر جوان بهتر از فیزیک جوان است ما باید به این سمت حرکت کنیم.

همچنین «سید ابراهیم ابراهیمی» رایزن فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

وزارت کشور نامه‌ای مبنی بر انصراف «توحید نوبخت» دریافت نکرده است

سیداسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با رد خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر انصراف «توحید نوبخت» از نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت کشور نامه‌ای با این مضمون دریافت نکرده است.

بنا به گزارش اعتمادآنلاین، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در واکنش به خبر استعفای «توحید نوبخت» از حوزه انتخابیه رشت، گفت: در مورد افراد اظهارنظری نمی‌کنم هر شخص مجاز است در انتخابات شرکت یا در صورت صلاحدید انصراف دهد.

وی یادآور شد: نامه ای با مضمون انصراف وی دریافت نکرده ایم و اگر هم نامه را به فرمانداری حوزه انتخابیه مربوطه ارسال کرده باشد هنوز خبرش به ما اعلام نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.