دستورکار کمیسیون های تخصصی مجلس از ۱۶  تا ۲۰ آذر ماه اعلام شد که بر این اساس هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و روسای کارگروه‌های کمیسیون به بررسی آخرین اخبار و تحولات می پردازند.

روز دوشنبه هفته آینده نشست هیأت رئیسه و روسای کارگروه‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

همچنین جمع بندی طرح ها و لوایح مطروحه و ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل نیز در این روز انجام خواهد شد.

کارگروه روابط خارجی کمیسیون نیز در روز دوشنبه هفته آینده به بررسی لایحه پروتکل همکاری و تعامل میان مراجع مرزبانی الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر، بررسی لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر، بررسی لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولت‌های ساحلی خزر، بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل و بررسی لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر می پردازد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه  نیز نشست مشترک با وزیر امورخارجه و معاونین این وزارتخانه برگزار خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.