محمود صادقی از اعضای فراکسیون امید در مجلس دهم و از نمایندگان مردم تهران با حضور در وزارت کشور، در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

او پس از اعلام کاندیداتوری اش، در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ درباره جلسه امروز صبح فراکسیون امید و اینکه آیا در همین جلسه تصمیم گرفته شده که عارف دیگر کاندیدای مجلس نشود، گفت: من در جلسه امروز صبح حضور نداشتم، می خواستم از دوستان بپرسم چه کسانی بودند و چه کسانی نبودند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت انصراف عارف از کاندیداتوری در انتخابات مجلس آیا شانس سرلیستی دارد یا نه، گفت: من هنوز خبر قطعی ندارم که ایشان کاندیدا می شود یا نه.

این نماینده اصلاح طلب تهران گفت: پرونده قضایی وجود دارد ولی من محکومیتی ندارم که در بررسی صلاحیتم موثر باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر درباره نحوه مواجهه شورای نگهبان با کاندیداهای اصلاح طلب و بررسی صلاحیت ها گفت: علم غیب که نداریم، پیشگویی که نمی شود کرد ولی درباره خودم می توانم بگویم که فکر می کنم صلاحیت نمایندگی مردم را داشته باشم. 

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا مستقل حضور خواهد یا در لیست اصلاح طلبان، گفت: همراه با اصلاح طلبان حرکت خواهم کرد اگر من را قبول کنند و در لیست بگذارند.اگر در لیست نباشم هم کنار خواهم رفت.

وی تاکید: حضور انفرادی در انتخابات مجلس یازدهم نخواهم داشت.

صادقی درباره ضرورت تشکیل مجلس جوان خصوصا بعد از تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: نظام نیازمند جوان شدن مسئولان دارد، بویژه مجلس که نمایندگان مردم هستند باید تغییر نسلی رخ دهد. انشاالله در این انتخابات این اتفاق رخ خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.