حسین نقاشی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران و رئیس روابط عمومی شورای شهر و امیر آریازند برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم در فرمانداری تهران ثبت‌نام کردند.

تنها ۱۱ درصد کاندیداها زن هستند

موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس اظهار کرد: تا این لحظه برای مجلس ۸ هزار و ۵۰۳ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

او ادامه داد: از میان ثبت‌نام‌کنندگان ۹۳۲ نفر معادل ۱۱ درصد زن و ۷ هزار و ۵۷۱ نفر معادل ۸۹ درصد آقایان هستند.

این مقام مسئول در وزارت کشور با اشاره به آمار تفکیک شده استانها در انتخابات مجلس بیان کرد: استان تهران با ۲۰۸۶ نفر، اصفهان با ۶۷۶ نفر، خراسان با ۵۵۷ نفر، خوزستان ۴۹۶ نفر، فارس ۴۵۸ نفر بیشترین داوطلب را در انتخابات مجلس داشتند.

او درباره آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان نیز گفت: برای خبرگان رهبری تاکنون ۱۸ نفر ثبت نام کرده اند که در تهران ۷ نفر، در قم ۱۰ نفر و فارس ۱ نفر ثبت نام کرده اند.

ثبت نام عزیز اکبریان، جواد کولیوند و سکینه الماسی

عزیز اکبریان و جواد کولیوند نمایندگان فعلی کرج در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کرج و سکینه الماسی نماینده فعلی دیر، کنگان، جم و عسلویه با حضور در فرمانداری کنگان برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.