قیمت عمده‌فروشی انواع میوه و سبزی برای فروش در میدان مرکزی تهران اعلام شد؛ این قیمت‌ها ملاک قیمت‌گذاری قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی در تهران است و خرده‌فروشان می‌توانند  این محصولات را حداکثر با ۳۰ درصد افزایش قیمت در سطح شهر به فروش برسانند.

قیمت  انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار توسط نمایندگان اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار و واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار کشف شده و اجرای در این میدان الزامی است.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس(تازه) در میدان مرکزی میوه و تره بار ۷ تا ۹ هزار تومان، گوجه فرنگی انباری ۳ تا ۵ هزار تومان پیاز زرد هزار و ۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان و پیاز قرمز۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. 

قیمت هر کیلوگرم سبزی جور هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سبزی خوردن ۲ هزارو ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هویج هزار و ۲۰۰ تومان تا ۳ هزار تومان است.

قیمت هر کیلوگرم انار ۵ تا ۹ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۲ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال جنوب ۲ تا ۶ هزار تومان، سیب زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت هر کیلوگرم خیار رسمی ۴ تا ۷ هزار تومان، نارنگی انشو و یافا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و کیوی ۳ تا هزار تومان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.