نشست خبری سرمربیان دو تیم ذوب‌آهن و نساجی در حالی شامگاه یکشنبه برگزار شد که برق مجموعه ورزشی ملت اصفهان(محل نشست)، به‌دلیل یک حادثه قطع شد. اما محمدرضا مهاجری و علیرضا منصوریان سرمربیان ۲ تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان با تواضع در محل نگهبانی این مجموعه، به سووالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

علیرضا منصوریان شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران افزود: پیش از بازی با پرسپولیس در هفته گذشته از داور خواسته بودم که قضاوت خوبی داشته باشد و تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرد ولی در دقیقه ۴۶ بازی، پنالتی تیم ما گرفته نشد که به اذعان چندین کارشناس، پنالتی بوده است.

وی اظهار داشت: من به داوری‌ها احترام می‌گذارم و اشتباه داوری هم پیش می‌آید ولی کم‌لطفی‌ها نیز کم نبوده است.

منصوریان تصریح کرد: تیم ما بازی‌های زیبایی ارائه می‌کند ولی در نتیجه‌گیری درست عمل نمی‌کند و بازیکنان ما در ضربات آخر بی‌دقت هستند و داوران هم در این زمینه بی‌تاثیر نبوده و کم لطفی کرده‌اند.

سرمربی ذوب‌آهن در باره دیدار فردا نیز گفت: در مقابل تیم نساجی مازندران برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و هدف ما کسب هر سه امتیاز بازی است.

منصوریان گفت: بعد از بازی با پرسپولی سعی ما این بوده تا با تمرینات خوب و آنالیز تیم مقابل برای بازی فردا آماده شویم چون کسب سه امتیاز این دیدار برای ما مهم است.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: تیم نساجی مازندران با هدایت مهاجری شرایط خوبی دارد و فوتبال زیبایی ارائه می‌کند.

وی با تاکید براینکه در سه روز گذشته از نظر روحی  روی بازیکنان خود کار کرده‌ایم، گفت: در دیدارهای آینده، بازیکنان تیم ما باید تلاش زیادی کنند و در دیدار فردا هم ترکیبی نو خواهیم داشت و وظایف بازیکنان هم تغییراتی کرده است.

منصوریان افزود: تیم ما می‌تواند با کسب چند پیروزی، جایگاه خود را جدول ارتقا دهد و با فراموشی باخت مقابل پرسپولیس به دیدارهایش برابر فولاد خوزستان، تراکتورسازی و استقلال بیندیشد.

وی ابراز امیدواری کرد که تیمش با کسب هر سه امتیاز دیدار فردا بتواند در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شود و جایگاه خود را در جدول لیگ برتر فوتبال بالاتر ببرد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۳۰ فردا دوشنبه ۱۸ آذر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.