بعد از تساوی ۲-۲ استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی حسین فرکی در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و گفت: خودتان دیدید که ما ۱۰ درصدی در شهر قدس میزبان هستیم و استقلال ۹۰ درصد سکوها را در اختیار دارد و میهمان ما هست. با تغییر ورزشگاه مسابقه در چند ساعت مانده به بازی فضای خوبی برای هر تیمی عوض نمی کند. بعد یک روایت هم در مورد ساعت بازی داشتیم که گفته شد ۱۶ و بعد ۱۷:۳۰ که جلسه آنالیز و ناهار هم داشتیم. ما نگران بودیم که بازی مان لغو نشود زیرا دو بازی دیگر ما لغو شده بود و حاضر بودیم هرجا بگویند بازی کنیم. در تاریخ فوتبال مان تا جایی که یادم می آید ورزشگاه مسابقه از مکانی به مکان دیگر تغییر نکرده بود.

فرکی ادامه داد: تیم جوانی بودیم که باید مقابل استقلال بازی می‌کردیم و میزبان میهمان خودمان بودیم. در بازی برگشت هم ما باید باز در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و در واقع دو مسابقه رفت و برگشت برای ما هیچ معنایی ندارد. بخش دوم صحبت‌هایم مربوط به نتیجه مسابقه است که باید بگویم حق ما در این بازی برد بود. بدون شک ما مستحق پیروزی بودیم. 4 موقعیت گلزنی داشتیم، یک پنالتی از دست دادیم، دو ضربه سر زدیم و در شروع نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتیم اما وقتی بازی یک بر یک مساوی بود گل خوردیم و برای جبران گل تلاش کردیم. تعویض‌ها و تغییر سیستم‌هایی انجام دادیم. تنها حق‌مان برد بود. 

او همچنین گفت: با همه احترامی که برای استقلال قائل هستم ما باید این بازی را می‌بردیم. این مسابقه به پایان رسید امیدوارم در ادامه شرایط تیم را حفظ کنیم. بازی بعدی ما جمعه مقابل سپاهان خواهد بود. به بچه‌ها خسته نباشید و تبریک می‌گویم.وعده بازی تماشاگر پسند را داده بودیم. اگر دقیق شویم استقلال به جز دو موقعیت فرصتی نداشت و ما این پرونده را می‌بندیم، به استقبال هفته پانزدهم می‌رویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.