جواد زرینچه در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به شرایط استقلال اظهار داشت: علی فتح‌الله‌زاده امروز صبح قبل از بازی از خودش ویدئویی منتشر و از قول من صحبت می‌کند که زرینچه گفته است تیم را دست من بدهید. من سه سال است او را ندیدم. از زمانی هم که در استقلال مشغول شدم در کار فنی دخالت نداشتم.

وی ادامه داد: من همیشه به استقلال کمک کردم اما افرادی قصد دارند وارد مجموعه استقلال شوند که برای ما قصه شده است. به فتحی گفتم که استعفا بدهد و برود. مگر قرارداد استراماچونی را من بستم؟ من حتی ذره ای در مسائل فنی دخالت نکردم. روحیه تیم ما را از بین بردند.

زرینچه افزود: آقایان از استقلال چه می‌خواهند؟ فتح‌الله‌زاده باید حرفش را ثابت کند. موضوع دوم در در مورد اخراج مرحوم ناصر حجازی بود. فتح‌الله‌زاده آن زمان به یکی از دوستان حجازی گفت که با او تماس بگیرد و بگوید که قطع همکاری کند. حجازی هم در واکنش گفت که هیچ کدام از آقایان مرد نیستند. حجازی هم به واسطه مرحوم حجازی گفت که تیتر خبر را روی برکناری کار کنند.

 سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: خیلی از آقایان من و امیر قلعه نویی را زیر سوال بردند. این افراد نمی‌گذارند که استقلالی‌های ناب سر کار بیایند.

ور تاکید کرد: هوادار فتحی را نمی‌خواهد. در حضور همه اعضای تیم و هیات مدیره گفتم که استعفا بدهد.

زرینچه در پایان تاکید کرد: در برهه ای قید ١٠ میلیون را زدم و به خاطر ١٢٠ هزار تومان به استقلال بازگشتم و در لیگ سه برای تیم بازی کردم، حالا شما قضاوت کنید، من خائن هستم؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.