مدیرعامل سابق استقلال درباره وضعیت ورزش و عملکرد مسعود سلطانی فر گفت: «اگر امروز بخواهیم به ورزش نمره بدهیم باید چه نمره ای بدهیم؟ آیا این کارنامه قابل دفاع است؟ ورزشمان را با توجه به شرایط و پتانسیل فعلی قابل دفاع نمی بینم. آیا از این دفاع کنیم که فرق بین نظارت و دخالت را نمی دانند؟ ای کاش این مرز را مشخص کنید. موقعی می گفتیم در استقلال و پرسپولیس دخالت کنید به هر حال شما صاحب مجمع هستید اما معاون وزیر می آمد و می گفت ما دخالت نمی کنیم این باشگاه شما است! مگر فیفا است که نمی توانید در آن دفاع کنید؟ من ایمان دارم برخی هیات مدیره ها اصلا نمی دانند کدام تصمیمات در حیطه کاری شان هست یا خیر!»

او درباره نقش لابی در عرصه ورزش توضیح داد: «می توانیم این تعبیر را هم داشته باشیم. دخالت و نظارت دو واژه مجزا است و باید وزارت ورزش بداند چه اتفاقی در باشگاه ها می افتد. بودجه معنایی ندارد پاسخگویی و شفاف سازی مهم است و باید پاسخگو باشیم و شفاف سازی کنیم. آیا درباره شرایط امروز استقلال و پرسپولیس می دانیم چه فاکتورهایی جمع شده و تاثیرگذار بوده؟ چه کسانی از بیرون تحریک می کنند و چه کسانی از داخل چوب لای چرخ می گذارند؟ آیا مجمع واقعا برگزار می شود؟ چندی پیش اطلاعیه دو خطی دادند که مجمع برگزار می شود آیا این پاسخگویی و شفاف سازی است؟ باید بگویند این باشگاه اینقدر بدهکار است، اینقدر از مطالبات آن پرداخت شده، تا انتهای فصل اینقدر مانده که هزینه هایش را انجام بدهد و...»

آشتیانی با کنایه به فتحی مدیر مستعفی استقلال گفت: «استقلال مشکل مالی دارد بعد می گویند نیم فصل می خواهیم بازیکن خارجی بیاوریم! شما به بازیکن داخلی حقوق نمی دهید، قادر به انجام تعهد نسبت به بازیکن خارجی نیستید و مربی تان اینگونه می شود! آن وقت می خواهید بازیکن خارجی بیاورید؟ این موضوع نشان میدهد نه تنها نظارت و دخالتی وجود ندارد بلکه خودشان هم در این اتفاقات می توانند شریک و سهیم باشند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.