روز گذشته پس از دریافت خبر آوار یک ساختمان از سوی همسایگان، ستاد فرماندهی آتش نشانی بی درنگ نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه ۱۱۳ و گروه امداد و نجات ۲ این سازمان را عازم خیابان خاوران، روبروی ترمینال خاوران، خیابان محمودی کرد.

علی اصغر سریعی افسر آماده منطقه ۸ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد چگونگی وقوع این حادثه، گفت: یک ساختمان دو طبقه‌ی قدیمی ساز به مساحت ۷۰ مترمربع به دلیل نامعلومی دچار آوار شده و قسمت زیادی از هر دو طبقه‌ی آن کاملاً فرو ریخت که بنا به اظهار همسایگان در زمان وقوع این حادثه کسی در ساختمان ساکن نبود.

وی اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از نصب نوار‌های هشدار دهنده در اطراف محل آوار، مشغول عملیات شدند و برای اطمینان از نبود افراد گرفتاردر زیر آوار ساختمان، عملیات آوار برداری و جستجو در زیر آوار را انجام دادند.

سریعی با اشاره به این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، در ادامه اظهار داشت: پس از جستجوی کامل و حصول اطمینان از نبود افراد محبوس شده در زیر آوار و نخاله‌های ساختمانی، محل حادثه برای انجام اقدامات قانونی دراختیارعوامل شهرداری منطقه‌ی ۱۵ قرار داده شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.