در ارتباط با وضعیت استقلال پس از فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم و استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: فتحی دوست من است و همان روزی که می‌خواست مدیرعامل شود از من مشورت خواست. به او گفتم اگر هر کاری که مدیرعاملان قبلی کردند را انجام ندهی، موفق خواهی شد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد فتحی در سمت مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: به فتحی گفتم کمیته‌های فنی و حقوقی در باشگاه تشکیل بدهد اما به شایستگی انجام نشد. اگر قرار است یک سرمربی بیاید باید کمیته فنی او را معرفی کند و کمیته حقوقی قرارداد او را به نفع باشگاه تنظیم کند. همه جای دنیا وقتی یک بازیکن را هم می‌خواهند جذب کنند آن بازیکن باید مورد تایید کمیته‌های پزشکی و فنی باشد. پس از تایید آنها کمیته حقوقی قراردادی می‌بندد که به نفع باشگاه باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون فسخ قرارداد استراماچونی افزود: استقلال در مورد استراماچونی به کمیته حقوقی خود باخت. چطور استراماچونی وقتی بازی‌ها را می‌باخت و پایین جدول بود قهر نمی‌کرد اما تا به صدر رفت پولش را خواست. دلیل این امر این است که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره استقلال این کاره نیستند.

روشن در پایان در مورد وضعیت فعلی استقلال و راه برون‌رفت از این بحران خاطرنشان کرد: بهترین کار فتحی و اعضای هیأت مدیره استقلال در مقطع زمانی کنونی استعفا بود که امیدوارم همگی بروند تا بیشتر از این هوادار را خشمگین نکنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.