«صبح شد» در ادامه نوشت: حاشیه‌های مبلغ قرارداد ویلموتس به حدی بود که نمایندگان مجلس اعلام کردند به آن ورود می‌کنند؛ تصمیمی که با واکنش تند مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مواجه شد. تاج در برنامه ورزش و مردم شبکه یک سیما به صحبت‌های نمایندگان مجلس در مورد قرارداد مارک ویلموتس واکنش نشان داد و در این برنامه گفت که «به مجلس نمی‌روم و آنها هم به فکر قیمت گوجه فرنگی باشند!»

این واکنش تند را نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بی‌پاسخ نگذاشت. علی‌اصغر یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به اظهارنظر گوجه‌ای تاج می‌گوید: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نشست  امروز فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی باید در این مورد پاسخ دهد.

یوسف‌نژاد با اشاره به دعوت از وزیر ورزش برای حضور در نشست امروز فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی به علت فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی و سرمربی باشگاه استقلال می‌افزاید: سلطانی‌فر باید در مورد اتفاقات و حواشی اخیر توضیحات خود را ارائه کند و در این نشست باید مسائل عمومی قراردادهای اخیر شفاف شود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «برخی از موارد این قرارداد باید محرمانه باشند و مجلس  هم به این محرمانگی احترام می‌گذارد»، عنوان می‌کند: در برخی موارد به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان می‌توانستند بهتر عمل کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس می‌افزاید: مسئولین ورزش در برخی از موارد با روی خوش عمل کردند و به همین خاطر طرف مقابل مسئولیتش را انجام نداد و در مورد بندهایی از قرارداد کم‌لطفی و بی‌اعتنایی کرده است که وزیر ورزش باید در این مورد هم به مجلس توضیح دهد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره مجدد به اظهارنظر تاج در برنامه ورزش و مردم تاکید کرد که در نشست امروز حتما در مورد این اظهارنظر بحث خواهد شد.

یوسف‌نژاد در ادامه کنایه‌ی جالبی هم به برخی از این اظهارنظرها زد و گفت: هم‌اکنون فصل تقابل وزارت ورزش و مجلس نیست. فصل بودجه است و آنها هم به بودجه نیاز دارند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد که به حقوق مسلم کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس برای بررسی مسائل ورزشی کشور احترام بگذارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.