حشمت الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب بعد از گذشت یک هفته از نام‌نویسی در انتخابات مجلس  از حضور در انتخابات انصراف داد. او درباره این انصراف به خبرآنلاین گفت: من از ابتدا هم قصد شرکت در انتخابات را نداشتم اما دوستان لطف کردند و به من اصرار کردند که روز پایانی انتخابات را از دست ندهم و ثبت نام کنم و پس از ثبت نام درباره این موضوع تصمیم بگیرم. من از دانشجویان خودم هم عذرخواهی می‌کنم که آن روز مجبور شدم کلاس را نیمه تمام رها کنم.

او ادامه داد: واقعیت این است که من در طول این روزها به این موضوع فکر کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که دانشگاه را انتخابات کنم. امیدوارم دیگران در این مجلس حاضر شوند و مجلس یازدهم مجلس پرباری باشد.

فلاحت‌پیشه درباره اینکه بعد از انتخابات در کجا مشغول خواهد بود گفت: من قطعا در دانشگاه باقی می‌مانم و تنها همین یک سنگر را انتخاب می‌کنم.

این نماینده مجلس دهم و عضو کمیسیون امنیت ملی با تشکر از اصرار همکاران و دوستانش در مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات گفت: من از همین تریبون از آنها عذرخواهی می‌کنم و از همه مردم نیز بابت لطفشان ممنونم و از آنها حلالیت می‌طلبم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.