مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که استراماچونی در دیدار فردا با شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال می‌نشیند؟ گفت: از ساعتی که مشخص شد استراماچونی قراردادش را فسخ کرده بنا به دستور وزیر ورزش وارد موضوع شدیم و کمک کردیم. به دلیل تحریم‌های ظالمانه، پول سرمربی استقلال ۴ بار به حسابش واریز شد اما برگشت خورد.

وی ادامه داد: آقای خلیل‌زاده پول را به صورت نقدی به ترکیه برد تا از طریق سفارت ایتالیا به حساب استراماچونی واریز شود. سفیر ایتالیا با استراماچونی صحبت کرد تا حسابی در ایتالیا باز کند. مبلغ واریزی 108 هزار و  500 یورو بود اما استراماچونی 50-40 هزار یورو  بیشتر خواسته است که این کار هم انجام می‌شود. فکر نمی‌کنم در حوزه مالی دیگر مشکلی وجود داشته باشد!

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در مورد کم شدن مدت زمان قرارداد استراماچونی از دو به یک سال هم یا باید این قرارداد فسخ و قرارداد جدیدی امضا یا متممی به قرارداد او اضافه شود. این موضوع از طریق ایمیل هم قابل حل است.

ناظمی در خصوص اظهارنظر استراماچونی که گفته معجزه‌ای باید رخ دهد تا به استقلال برگردد،  گفت: معجزه همین موضوع پرداخت مبلغ قرارداد سرمربی استقلال بوده که انجام شد. این پول الان در حسابش است و منتظر اعلام وصول هستیم. از طرف ما هر کاری که لازم بوده انجام شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.