فراز کمالوند سرمربی مستعفی پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: دیگر تحت هیچ شرایطی به پارس جنوبی جم بازنخواهم گشت حتی ۲۰ روز پیش به مسئولان باشگاه اعلام کرده بودم که تا پایان مسابقات نیم فصل اول فصل جاری رقابت‌های لیگ در خدمت این تیم خواهم بود که به وعده‌ام عمل کردم.

وی درباره اینکه مسئولان پارس جم می‌گویند هنوز با این استعفا موافقت نشده است افزود: این گونه نیست .شب گذشته با موسوی مدیرعامل منطقه آزاد جم تلفنی صحبت کردم وقتی ایشان اصرار بنده را دید استعفایم را پذیرفت.

کمالوند درباره اینکه محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی نیز امروز به تهران بازگشته است خاطرنشان کرد: محمد نوری یک مشکل خانوادگی داشت که باید ۲۴ ساعت مرخصی می‌گرفت و به تهران می‌آمد. من روزی که از بازیکنان خداحافظی کردم از آنها خواهش کردم که بمانند و به دنبال موفقیت پارس جم باشند.

سرمربی سابق پارس جنوبی جم درباره اینکه این تیم این هفته باید به مصاف پرسپولیس برود اذعان داشت: فرقی نمی‌کند که پارس جم مقابل کدام تیم بازی دارد به هر حال کار کردن آنجا سخت است.

وی درباره اینکه شایعه شده به دلیل پیشنهاد مربیگری تراکتورسازی از پارس جم جدا شده است افزود: این مساله کذب محض است هیچ صحبتی با مسئولان تراکتور نداشتم نه تنها تراکتورسازی بلکه از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم اگر شما به یاد داشته باشید هر وقت تراکتور مشکل مربی دارد نام من مطرح می‌شود زیرا به هر حال این تیم را بعد از هشت سال به لیگ برتر آوردم و یک بار هم تنها با اختلاف یک امتیاز سهمیه کسب آسیایی را از دست دادم.

کمالوند درباره اینکه شرایط پارس جم به کجا خواهد انجامید گفت: اول فصل به من گفتند یک تیم ارزان ببند که همین باعث شد که من ۹ بازیکن به تیم اضافه کنم که رقم قرراداد آنها بین ۱۴۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان بود تیم پارس خیلی جوان است و امیدوارم مسئولین از این تیم حمایت کنند شاید باور نکنید به اندازه ۲۲ سال مربیگیری‌ام در این شش ماه سختی کشیدم. مدیرعامل نداشتیم باشگاه دفتر نداشت حساب مالی باشگاه مسدود بود پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود شما بودید با این شرایط می‌توانستید کار کنید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.