حسن اسماعیلی اظهار داشت: پس از اجرای طرح سهمیه و افزایش قیمت بنزین، عده‌ای از افراد شرور و معاند با سؤاستفاده از این موقعیت اقدام به تشویق مردم به تجمعات اعتراضی غیرقانونی و تخریب اماکن و تأسیسات مختلف کردند که بلافاصله پس از جدا شدن مردم از صف این عده، شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: در همین رابطه مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با به کارگیری یک سری اقدامات اطلاعاتی و رصد دقیق پلیسی موفق شدند یکی از عوامل تخریب ساختمان و تجهیزات یکی از مراکز مخابرات شهر "اصفهان" را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: فرد مذکور پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به اقدامات مجرمانه خود اقرار کرد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 اسماعیلی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده اغتشاشات اخیر همچنان ادامه دارد عنوان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که با اقدامات شرارت‌آمیز خود نظم و آسایش مردم را به هم بریزند مقابله می‌کند و اجازه ناامنی به هیچ کس و هیچ گروهی را نخواهد داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.