ساکت الهامی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تیم نفت یک تیم منسجم و دفاعی بوده و در بازی های اخیر خود باختی نداشته است، افزود: تیم نفت مسجد سلیمان نتایج خوبی طی هفته‌های گذشته گرفته و کادرفنی و تیم خوب و قدرتمندی دارد از این رو فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در پنج ۶ روز گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و شخصا در تیم روند رو به رشد را حس کردم.

وی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیم تراکتور برای بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان اعلام کرد: احسان حاج صفی تنها محروم تیم ما برای بازی فرداست و در مورد بازیکنان مصدوم تیم بدلیل اینکه نمی دانیم به بازی فردا خواهند رسید یا نه توضیح نمی دهم.

مربی تیم تراکتور با اشاره به اینکه تنها خواسته‌ من از بازیکنان کسب رضایت هواداران است، اظهار کرد: هر تیمی در نقل و انتقالات فعل و انفعالاتی خواهد داشت، ولی تراکتور بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران را داشته و بسیاری از تیم‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند.

الهامی با اشاره به اینکه من راضی نیستم حتی یک نفر هم از جمع ما جدا شود، گفت: با توجه به فشردگی رقابت‌ها، هنوز نفراتی را به طور قاطع به کادر اضافه نکرده‌ایم و تنها از برخی‌ها کمک می‌گیریم.

وی با اشاره به پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل تیم فولاد گفت: طبیعتاً یک تیم قدرتمند کادرفنی قوی می‌خواهد.

مربی تراکتور همچنین گفت: معتقدم بازیکنان مصدوم نباید برای درمان به خارج از کشور بروند چرا که تیم پزشکی تراکتور بسیار قدرتمند بوده و باید از توان پزشکان و ماساژورهای تیم خودمان برای درمان مصدومیت بازیکنان استفاده کنیم.

 "مهدی تارتار" سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل تاخیر پرواز امروز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و نفت حاضر شود. 

دیدار تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.