در پنج روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس ۱۰ هزار و ۹۳۳ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۲۰ آذر ماه) با عدد ۳۳۹ هزار و ۳۸۶ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۲۰ آذر ماه) به عدد ۳۵۰ هزار و ۳۲۲ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۴۰۰ هزار و ۵۶۷ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۴۱۵ هزار و ۷۹۵ واحد رسید و افزایش ۱۵ هزار و ۲۲۸ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۰۵ هزار و ۲۰۱ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۱۰ هزار و ۹۰۶ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۷۰ هزار و ۲۹۷ واحد به عدد ۷۴ هزار و ۹۰ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته‌ای که گذشت ۱۲ هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته دو درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین ارزش فرابورس در مدت ذکر شده سه هزار و ۷۶۱ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش سه درصدی همراه شد.

در هفته منتهی به ۲۷ آذر ماه سیمان، انبوه سازی، کانی های غیرفلزی، قند و شکر، فلزات اساسی، تامین آب، برق و گاز، مواد دارویی، شیمیایی،‌ حمل و نقل، چند رشته ای صنعتی‌،‌ رایانه، کانه های فلزی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بانک ها، رادیویی، بیمه و بازنشسته و فرآورده های نفتی با بازدهی مثبت برای سرمایه‌گذاران همراه بودند که طبق آمار ارائه شده در هفته‌ای که گذشت صنعت انبوه سازی و سیمان با بیشترین رشد همراه بودند.

در هفته‌ای که گذشت بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، شیمیایی، فلزات اساسی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، سرمایه‌گذاری‌ها، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، بیمه و بازنشستگی، سیمان، آهک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، دارویی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، فرآورده های نفتی، محصولات کاغذی و کانی های غیرفلزی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، شیمیایی، فلزات اساسی، فرآورده‌های نفتی، دارویی، خودرو و قطعات، بانک‌ها و موسسات اعتباری، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاری‌ها، سیمان، آهک و گچ، بیمه و بازنشستگی، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، استخراج کانه های فلزی، زراعت و خدمات وابسته، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، محصولات کاغذی، کانی های غیرفلزی، قند و شکر بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.