محمود محمود زاده با اشاره به اینکه از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۳۰ آذر ماه ثبت نام در استان‌های تهران، البرز و قزوین آغاز می‌شود، افزود: شهروندان تهرانی در ۴ شهر جدید پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانک نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: در شهرستان دماوند شهرکیلان، شهرستان فیروزکوه شهر فیروزکوه، شهرستان ورامین شهر ورامین، شهرستان قرچک شهر قرچک، شهرستان پاکدشت در شهر‌های پاکدشت و شریف اباد، شهرستان شهریار شهر شهریار ، شهرستان ملارد در شهر صفا دشت، شهرستان اسلامشهر در شهر اسلامشهر و شهرستان رباط کریم در شهر رباط کریم و پیشوا ثبت نام انجام می‌شود.

وی افزود: در استان البرز شهرهای نظرآباد، اشتهارد و شهر جدید هشتگرد و در استان قزوین، شهرهای قزوین، آبیک، الوند، تاکستان، اقبالیه، بویین‌زهرا، اسفرورین، خرمدشت، محمودآباد نمونه و بیدستان برای ثبت‌نام متقاضیان مرحله اول طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در نظر گرفته شده است.

محمود زاده گفت: در روز شنبه (۳۰ آذر) علاوه بر ثبت نام سه استان پایانی (تهران، البرز و قزوین)، براساس تقاضا، ظرفیت ۵ استان زنجان، هرمزگان، اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان افزایش می‌یابد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت، برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که اعتراض دارند از تسهیلات و امکانات دولتی استفاده نکرده اند، اما فرم (ج) آن‌ها قرمز است، برای سبز شدن فرم (ج) خود باید به ادرات راه و شهرسازی استان خود مراجعه کنند و پس از بررسی و در صورت نبود مشکل، فرم (ج) آن‌ها سبز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تاکنون در ۲۸ استان، ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.