در روز دوم مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی بجنورد در حال برگزاری است قرار بود حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان  برای تیم  "بازاربزرگ" روی تشک برود  که روز گذشته در تمرین بعد ازظهر تیمش از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

بعد از آزمایشاتی که کادر پزشکی انجام داد مشخص شد که حسن یزدانی از ناحیه مینیسک زانو دچار پارگی شده اما هنوز از میزان دقیق آسیب دیدگی و دوری این کشتی گیر مطرح در حال حاضر خبر مشخصی در دست نیست. تنها خبری قطعی اینکه یزدانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را از دست داده است.

یزدانی بدون شک  یکی از بهترین کشتی‌گیران حال حاضر جهان است و یکی از اصلی ترین امیدها کاروان کشتی ایران در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن محسوب می‌شود. اما سوال این است که یزدانی که میزان مصدومیت او و دوری‌اش از میادین تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. چرا که براساس اعلام قبلی کشتی گیران قرار است برای حضور در تیم ملی برای رقابت های المپیک در جام تختی که یک ماه دیگر برگزار می شود حضور پیدا کنند، مجوز توکیو ۲۰۲۰ را بگیرند. اما اینکه یزدانی بتواند به دلیل مصدومیت پیش آمده در این رقابت‌ها حضور پیدا کند یا خیر هنوز مشخص نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.