گابریل کالدرون جدا از پول‌هایی که دریافت کرده، مبلغ نسبتاً زیادی هم از پرسپولیس طلب دارد، پاداش و سایر پول‌های جانبی را هم نگرفته، اما مدیران باشگاه می‌گویند همچنان با پرسپولیس «همکاری» می‌کند. او خودش هم به تازگی به این موضوع اشاره کرده و گفته است: «نمی‌دانم مشکل استراماچونی با استقلال چه بود، اما تا جایی که می‌دانم، مشکل‌مان شبیه هم است. البته من حاضر نمی‌شوم قبل از یک بازی تیمم، اینجا را ترک کنم.»

البته او در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل‌گهر رسماً اعلام کرد اگر تا ۵ دی به پول خود نرسد، تصمیم دیگری می‌گیرد. مدیران باشگاه پرسپولیس مدام می‌گفتند او توافق کرده و البته حقیقت را هم می‌گفتند، چون کالدرون قصد داشت ماه قبل قرارداد خود را فسخ کند و به خانه برگردد، اما ماند و در این مدت، یک بار هم پول گرفت.

در همین ارتباط شنیدیم طلب گابریل کالدرون و دستیارانش جور شده و گفته می‌شود روز ۴ دی‌ماه به آن‌ها پرداخت خواهد شد. گویا یک اپلیکیشن شناخته شده حدود ۴ میلیارد تومان پول نقد در اختیار باشگاه پرسپولیس گذاشته تا قبل از موعد مقرر تبدیل به ارز خارجی شده و در اختیار کادر فنی تیم گذاشته شود.

شاید بپرسید؛ چرا این ۴ میلیارد تومان رسانه‌ای نمی‌شود؟ شنیده می‌شود دوستان پرسپولیسی می‌خواهند یکسری مطالبات خود را به اسم طلب گابریل کالدرون زنده کنند. با توجه به قهر استراماچونی و ماجرای اعتراض و تجمع هواداران استقلال، طبیعی است طرفداران پرسپولیس هم در صورت قهر یا رفتن سرمربی آرژانتینی خود دست به اعتراض بزنند، بنابراین مسئولان امر برای جلوگیری از این اتفاق حاضر می‌شوند به باشگاه پرسپولیس کمک کنند تا ماجرای استراماچونی این بار توسط گابریل کالدرون تکرار نشود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.