محمود محمودزاده با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران از ساعت ۱۰ صبح فردا، اظهار کرد:‌ ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌ تهران در ۱۴ شهر آبسرد، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که در این ۱۴ شهر برای حدود ۲۰ هزار واحد طرح ملی مسکن  ثبت‌نام انجام می‌شود، ‌ افزود:‌ برای شهروندان تهرانی نیز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی در جنوب شرق پایتخت از صبح فردا انجام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان با اعلام این‌که ظرفیت ثبت‌نام در این چهار شهر برای شهروندان تهرانی حدود ۵۰ هزار واحد است، تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام برای استان‌های البرز و قزوین و ۵ استانی که قبلا ثبت‌نام در آنها انجام شده و فردا با افزایش ظرفیت ثبت‌نام مجدد انجام خواهد شد، حدود ۲۰ هزار واحد است.

محمودزاده بیان این‌که در ۵ استان کرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبی در مرحله دوم ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط انجام می‌شود، گفت:‌با توجه به بررسی فرم «ج» متقاضیان، پس از اتمام زمان ثبت‌نام  فاز هفتم، به سرعت پالایش متقاضیان در سه بخش ثبت اسناد، ‌ ثبت احوال و تسهیلات بانکی انجام می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.