مهمترین خروجی نشست هیات مدیره باشگاه ذوب آهن که چهارشنبه گذشته برگزار شد، جدایی علیرضا منصوریان به همراه اعضای کادرش از این تیم بود. منصوریان که چندی پیش متعهد شده بود از ۵ بازی آخر ذوب آهن در نیم فصل دوم ۱۰ امتیاز بگیرد، با ۲ پیروزی، ۲ مساوی، یک شکست و کسب ۸ امتیاز از این ۵ بازی به کارش خاتمه داد. منصوریان در ۴ بازی از ۵ بازی آخر بازی را بدون گل خورده به پایان رساند و تیمش کلین شیت کرد.

منصوریان در همین خصوص اظهار داشت: آخرین باری که در هیات مدیره حضور یافتم خودم گفتم از ۵ بازی ۱۰ می گیرم و در این صورت در پایان نیم فصل جدا می شوم. پس از بازی با گل گهر هم در هیات مدیره حضور یافتم و گفتم پای حرفم ایستاده ام و اگر هیات مدیره بخواهد همین الان جدا می شوم.

وی اضافه کرد: پیشنهاد هیات مدیره این بود که بازی با سایپا را هم پیش برویم و بعد از آن تصمیم گیری کنند که من این پیشنهاد را نپذیرفتم. خواسته ام این بود همین الان تعیین تکلیف شود یا برای نیم فصل دوم ابقا شوم و یا من پای حرفم ایستاده ام و حاضرم طبق صورتجلسه قبلی همین الان و با همان شرایطی که اعلام شده بود جدا شوم. 

سرمربی پیشین ذوب آهن گفت: من حرفی زده بودم و خواستم برای حرف خودم احترام قائل باشم و پای آن بایستم. خواستم نشان بدهم هنوز هم هستند مردانی که حرفشان از هر سند مکتوبی سندتر است.

بیشتر بخوانید:

منصوریان از ذوب آهن جدا شد

منصوریان در خصوص مشکلاتی که باعث جدایی وی شد بیان داشت: در خانواده ای بزرگ شدم که به من آموخته اند حرمت نان و نمک را نگه دارم و امانت دار خانواده و مجموعه ای که در آن بوده ام باشم. من در استقلال هم کوهی از مشکلات داشتم اما وقتی از آن جدا شدم حتی یک کلمه در خصوص این مشکلات و گذشته صحبت نکردم. در خصوص ذوب آهن هم همینطور است. من یک سال و چند ماه در اصفهان بودم و نان و نمک ذوب آهن و شهر اصفهان را خوردم. همانطور که مشکلاتی در اینجا داشتم، روزهای خوبی را هم تجربه کردم و دوستان زیادی به دست آوردم. هرگز حرمت این دوستی ها نان و نمک را نخواهم شکست و اگر هم مشکلاتی بود، در سینه من باقی می ماند.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال ذوب آهن بازیکنان خوب و متعصبی دارد و در نیم فصل دوم به جایگاهی که در خور نامش هست خواهد رسید. 

منصوریان گفت: فصل گذشته در پایان نیم فصل این تیم در انتهای جدول بود اما در پایان فصل ما به جایگاه ششم رسیدیم. در این فصل هم شرایط برای تکرار این موفقیت ها مهیا بود که قسمت نبود من در نیم فصل دوم در خدمت ذوبی ها باشم. اما مطمئنم هر مربی که روی نیمکت این تیم بنشیند موفق خواهد شد چون ذوب آهن ظرفیت های بالایی دارد.

وی در خاتمه بیان داشت: در مدتی که در اصفهان بودم خیلی ها به من محبت داشتند که از همه آنها تشکر می کنم. از تیم مدیریتی باشگاه، مدیران کارخانه که حمایت های زیادی از باشگاه داشتند، از کارگران خوب و زحمتکش کارخانه ذوب آهن، هواداران با معرفت این تیم که همواره به من لطف داشتند و بازیکنانی که در فصل گذشته و این فصل کنار من بودند و پشتم به توانایی های آنها گرم بود. چه بازیکنانی که به هر علتی در میانه راه از ما جدا شدند و چه آنهایی که تا همین دو شب پیش در کنارشان بودم. همچنین از همه اعضای کادر فنی، تدارکات، پزشکی و دیگرانی که در این مدت در کنارشان بودم تشکر می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.