حمید استیلی در حاشیه بازی سایپا و ذوب آهن درباره آخرین وضعیت اردوی تیم امید اظهار داشت: همانطور که می‌دانید با هشت نفر تمرینات را ادامه می‌دهیم. قرار بود امروز بازیکنان ما بعد از بازی‌های لیگ به اردو ملحق شوند تا شب به قطر برویم. امروز چهار، پنج بازیکن ما در بازی سایپا و ذوب بازی می‌کردند و از نزدیک شاهد این دیدار بودیم.

وی در ادامه خبر از لغو بازی استقلال و سپاهان داد و گفت: حدود یکی ۲ ساعت قبل از فدراسیون به ما خبر دادند که بازی‌های تهران لغو شده است و همه بازیکنان به ما اضافه می‌شوند. این همه ما گفتیم تا بازی استقلال و سپاهان را لغو کنید اما این اتفاق نیفتاد ولی سرانجام آلودگی هوا باعث شد تا این اتفاق رخ دهد و به کمک ما آمد. به ما گفته‌اند که به احتمال زیاد بازی استقلال و سپاهان لغو شده است. به بازیکنان گفتیم زودتر به ما ملحق شوند. نورافکن و محبی باید سریع باید به ما اضافه شوند و به آنها اطلاع دادیم. اگر به پرواز شب نرسند با پرواز ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح می‌توانند به قطر بیایند.

استیلی درباره وضعیت بازیکنان لژیونر تیم امید خاطرنشان کرد: مهدی مهدی‌خانی به ما جمع ما اضاه شده است. یونس دلفی کمی اسیب دیده و با پزشک تیم ما در تماس است. صیادمنش نیز با نامه‌نگاری آقای تاج قرار است به زودی اضافه شود و در تلاش هستیم.

وی درباره پاداش بازیکنان و کادر فنی تیم امید بیان داشت: ما هنوز پاداش را نگرفتیم. حتی پاداش صعود مرحله قبل را هم نگرفتیم. با این حال همه در تلاش هستند. آقای تاج قول داده که قبل از سفر به تایلند این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم امید درباره دومین حریف تیم امید در اردوی قطر تصریح کرد: هنوز مشخص نشده است. احتمالا یک تیم لیگ یکی از قطر خواهد بود که به مصافش خواهیم رفت.

وی درباره دیدار دوستانه تیم امید در تایلند گفت: در شهر سونگلا تیمی وجود ندارد. من و آقای ماجدی پیگیر این موضوع هستیم اما خیلی سخت است که بتوانیم آنجا بازی دوستانه داشته باشیم. هوای سونگلا رطوبت ۸۰ درصد و هوایی حدود ۲۸ درجه سانتیگراد دارد.

استیلی در پایان درباره زمان مشخص شدن لیست نهایی تیم امید گفت: هشتم دی ماه از قطر برمی‌گردیم و سپس در روز یازدهم دی ماه که قرار است بدرقه شویم لیست نهایی خود را اعلام خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.