حسن یزدانی با اشاره به وضعیت فعلی‌اش پس از آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک پا، قبل از حضور در قابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: قبل از این اتفاق با مصدومیت جزئی همراه بودم، اما نوع تمرینات مصدومیتم را تشدید کرد، پس از مصدومیتم نیز ام آر‌ای گرفتم و متخصص مرا از نزدیک دید و گفت: به دلیل تازه بودن آسیب دیدگی نمی‌تواند اظهار نظر دقیقی داشته باشد.

وی ادامه داد: فردا (شنبه) تیم پزشکی پس از انجام معاینه در مورد این که چه کاری انجام دهم و چه روند درمانی طی کنم تصمیم گیری خواهند کرد. دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک با بیان این که پارگی مینیسک پا، درصد بندی دارد، خاطرنشان کرد: فردا تیم پزشکی پس از انجام معاینات در مورد وضعیتم و آن چه باید انجام دهم تصمیم گیری خواهد کرد.

یزدانی با تاکید بر این که آسیب دیدگی‌اش حاد نیست و روند درمانی‌اش پنج تا شش هفته به طول خواهد انجامید، گفت: به زودی برمی‌گردم و تلاش می‌کنم تا پرچم کشورم را درمسابقات المیپک و جهان به اهتزاز درآورم، در این بین لازم است از همه عزیزانی که نگران وضعیتم شدند و حال مرا پرسیدند تشکر و امیدوارم بتوانم ۲ ماه دیگر تمرینات خود را روی تشک کشتی آغاز کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.