تاتنهام در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی است. تیمی که مورینیو مدت‌ها هدایت آن را برعهده داشت و عملکردی فوق‌العاده بااین تیم داشت و قهرمانی لیگ برتر هم بدست آورد.

وی به بهانه تقابل با تیم سابق خود این بار در قامت سرمربی تاتنهام که همواره یکی از رقیبان سنتی آبی‌های لندن بوده است، اظهار داشت: ۱۰۰ درصد تاتنهامی هستم و تمرکزم بر روی این تیم است و آماده رویارویی با تیم چلسی و شاگردان فرانک لمپارد هستم. هیچ وقت  تیم‌هایی که در گذشته هدایت آن‌ها را برعهده داشتم در اندیشه‌ام تاثیر نمی‌گذارد و تمرکز من را برهم نمی‌زند. در حال حاضر باشگاه من تاتنهام است.

آقای خاص عنوان کرد: دیدار با تیم سابقم آسان خواهد بود اما رویارویی با تیمی که لمپارد ساخته است از نظر فنی سخت خواهد بود. همان طور که از در گذشته از هواداران چلسی می‌خواستم تا به تشویق تیم بپردازند و برای موفقیت تیم خوشحال باشند، از هواداران تاتنهام هم چنین خواسته‌ای دارم.

مورینیو در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که تیم‌هایی که او همواره سرمربی‌شان بوده است، بهترین و بزرگترین بوده‌اند.

وی درباره رویارویی با لمپارد هم گفت: قبل و بعد از بازی حتما به استقبال از او خواهم رقت و او را به آغوش می‌کشم و این جدا از هر نتیجه‌ای است که در زمین رقم خواهد خورد. من همیشه از فرانک به خاطر بازی‌هایی که در تیم من انجام داده سپاسگزار خواهم بود و من عاشق این پسر هستم و او را همیشه دوست خواهم داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.