باشگاه آژاکس تایید کرده که دالی بلیند، هافبک مدافع این تیم به دلیل بیماری التهاب عضله قلب، تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و طبق اعلام سایت این باشگاه دو بازی بعدی آژاکس در سال 2019 را از دست خواهد داد. بازیکن 29 ساله سابق منچستریونایتد تا پایان دوران ریکاوری خود نیز در تمرینات آژاکس غایب خواهد بود. اخبار حاکی از آن است دالی بلیند بازی لیگ قهرمانان اروپا این تیم برابر والنسیا در تاریخ 10 دسامبر، دچار سرگیجه شده و در نهایت با معاینه پزشکان مشخحص شده دچار این بیماری قلبی شده است.

طی این عمل جراجی ایمپلنت شوک دهنده قلب در بدن دالی بلیند کار گذاشته شده و وظیفه این دستگاه فرستادن پالس های الکتریکی برای تنظیم ریتم های غیرطبیعی قلبی به ویژه برای آنهایی که در خطر ایست قبلی هستند می باشد.

دالی بلیند بعد از پایان عمل جراحی در توئیتر واکنش نشان داده و خود گفت: "از همه ممنونم. در حال حاضر احساس خوبی دارم و در حال تلاش برای بازگشت هر چه سریعتر به میادین هستم."

در سال های اخیر بارها مشکلاتی از این دست برای بازیکنان در سطح اول فوتبال اروپا ایجاد شده که شاید مهم ترین آن مربوط به ایکر کاسیاس، دروازه بان بزرگ و مشهور اسپانیایی پورتو باشد که در نهایت منجر به خانه نشینی او شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.