حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ از روز شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ به پایان رسید.

وی گفت: بر اساس آمار نهایی تعداد ۴۸۱ هزار و ۸۲ نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در مهلت مقرر ۱۶ تا ۲۸ آذر ثبت نام کرده اند، اطلاعات ثبت نامی از دوشنبه ۱۴ بهمن و تا چهارشنبه ۱۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه متقاضیان مذکور می توانند در مهلت درنظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه و اطلاعیه اصلاحات نسبت به کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ نشده اند ترتیبی اتخاذ شده که از ۱۴ بهمن تا ۱۶ بهمن ۹۸ نیز این دسته از متقاضیان بتوانند در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کنند. 

توکلی اظهار داشت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.