مهدی تارتار بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری گفت: بازی آنقدر جذاب و هیجانی بود که نمی دانم در موردش چه بگویم، انصافا بازیکنان ما در دو مرحله به بازی برگشتند. چیزی نمانده بود که حذف شویم. دقیقه ۸۵ گل مساوی را زدیم. بازی نفسگیری بود. شاهین در لیگ شرایط خوبی نداشت و دوست داشت در جام حذفی موفق باشد اما تجربه بازیکنان ما بیشتر بود.

وی افزود: خوشحالم که هواداران خوشحال امشب به خانه هایشان رفتند. از هواداران تشکر می‌کنم که برای مان سنگ تمام گذاشتند و یک روز خاطره انگیز برای ما بود. قبل از خداحافظی این بازی همیشه در ذهن من می‌ماند. بازیکنان و کادرم و هیات مدیره محترم و مسئولانی که دوست داشتند به تیم کمک کنند اما دستشان بسته بود. از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهم امکانات را در این شهر بیشتر کنند. هر مربی که بعد از من می آید امیدوارم مشکلات برایش هموار شوند و مشکلات از سر راهش برداشته شود.

تارتار در مورد اینکه از تیمی پیشنهاد دارید گفت: هیچ پیشنهاد رسمی نداشته‌ام و برای برخی متاسفم که این حرف ها را می‌زنند. سختی را می‌توان تحمل کرد. دلیل اصلی جدایی‌ام اتفاقات بازی با سایپا بود. این تصمیم من و کادرم باهم گرفتیم و تصمیم جمعی است و تصمیم فرد نیست که بخواهم آن را عوض کنم. امیدوارم روزی برسد که مشکلات از سر این تیم مردمی برداشته شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان  در مورد اینکه با منش پهلوانی در تیم بمانید و مشکلات را بگویید، عنوان کرد: اگر بخواهم خیلی از مسایل را باز کنم تیم ضرر می‌کند. دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز به این تیم بیاید. مردم این شهر دلشان پاک است و صاف و صادق هستند. ما مشکلات زیادی داریم. نفت سقف آرزوهایش بقا در لیگ برتر است دست مسئولان بسته است.من اما به بالاتر از اینها فکر می‌کنم. بازیکنان هم در ویترین نفت دیده شدند و قرارداد دارند ولی مربی باید با خیال راحت کار کند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط مهیا نیست، خیلی مشکل داریم و نمی‌توانم همه چیز را بگویم. اجازه بدهید با شرایط و خاطره خوب از این تیم جدا شوم. مسئولان شرایط خوب را در تیم مهیا کنند. اینجا زمین دومی برای تمرین نداریم. دو ماه دیگر در سرما زمین از بین می‌رود. در تهران به خاطر بدهی‌ها به ما زمین تمرین نمی‌دهند. بازیکنان فقط ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند. مشکلات زیاد است. یک تیم را بگویید که زمین تمرین نداشته باشد. زمین اصلی‌ترین فاکتور موفقیت است. یک عده به ظاهر دوست می‌آیند می‌گویند این تیم مسجدسلیمان است یا تهران و کرج و اهواز! ما کی کرج رفتیم. اهواز و تهران هم بخاطر زمین تمرین رفتیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.