معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های اورژانس شهرستان خمین مبنی بر امداد خواهی فردی که خود را قاتل معرفی کرده است، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محلی که در صحبت های فرد تماس گیرنده بیان شده بود، اعزام شدند.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: با حضور تیم های انتظامی در محل مشاهده شد راننده خودرو به علت ضربه سلاح سرد فوت شده و سرنشین آن نیز از ناحیه شکم مجروح شده که بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعترافات فرد مصدوم مشخص شد که او با شخص راننده دارای اختلاف مالی بوده و از تهران در حین تردد به یکی از استان های اطراف بوده اند که با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و در این حین سرنشین خودرو با چاقوی میوه خوری به راننده ضربه زده و او را به قتل می رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بعد از ارتکاب قتل، سرنشین خودرو با هدف پایان دادن به زندگی اش به خود نیز ضربه وارد می کند که بعد از گذشت دقایقی به علت درد و تالم فراوان برای امدادخواهی با مرکز فوریت های ۱۱۵ تماس گرفته و به ارتکاب قتل اعتراف می کند.

سرهنگ خلجی ادامه داد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضایی درحال سیر مراحل قانونی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.