به گزارش شبکه خبری المسیره، نیروهای متجاوز روز سه‌شنبه، بازاری را در شهرستان مرزی «منبه» واقع در استان صعده هدف قرار دادند.  

در پی حمله موشکی و توپخانه‌ای متجاوزان به بازار «الرقو» در شهرستان منبه، ۳ شهروند یمنی و ۲ مهاجر آفریقایی کشته و نزدیک به ۱۵ مهاجر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که جنایات متجاوزان در پنح سال گذشته همواره با سکوت و تبانی جامعه بین الملل در قبال این گونه جنایات علیه مردم یمن تداوم داشته است.

عربستان از فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا، به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد.

بر اثر این تجاوز، تاکنون هزاران یمنی کشته شده اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

مشکلات ناشی از محاصره یمن و ادامه بمباران های مراکز غیرنظامی نیز موجب کمبود مواد غذایی و دارو در این کشور شده و هزاران نفر از جمله زنان باردار در سال های اخیر به خاطر سوء تغذیه با مشکل رو به رو شده و یا جان باخته اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.