حمید بعیدی نژاد در کانال تلگرام خود نوشت:

‌۱-برخی رسانه‌ها براساس سیاستی قدیمی برای باورپذیر کردن یک دروغ، آن را خیلی بزرگ می سازند. خبر رویترز که کشته شدگان حوادث اخیر را ۱۵۰۰ نفر اعلام و دستور صدور خشونت‌ها را به رهبری نظام مستند کرد، از همین نمونه است. این درحالی است که تدبیر رهبری همواره مدارا با تظاهر کنندگان بوده است.

۲-حتی عفو بین الملل که به دن چنانچه خبرنگاران رسانه های غربی هم توجه کردند، رویترز در خبر جعلی خود به نحو‌ عجیبی به کشته شدن چند صد خانم در حوادث اشاره دارد بال بالا بردن آمار غیر تایید شده بوده، تعداد کشته شدگان را حدود۳۰۰ نفر دانسته است.در حالی که حضور خانم ها در تظاهرات پایین بوده است.

۳-اصولا اینکه یک رسانه خارجی بدون داشتن خبرنگار و اطلاعات دست اول در محل، بتواند ادعای دستیابی به آماری از قربانیان حوادث اخیر در ایران داشته باشد محل سؤال است، به ویژه از سوی خبرگزاری رویترز که دفتر آن دقیقا به دلیل همین سیاست جعل خبر و دروغ پردازی چند سال پیش در ایران بسته شد.

۴-خبرگزاری رویترز که بخشی از کمپانی تامسون رویترز بوده و چندین سال پیش از سوی کمپانی اصل انگلیسی خود به یک شخصیت کانادایی صهیونیست فروخته شد و تحت حاکمیت کانادا در آمد، متاسفانه طی سال های اخیر سیاستی بر اساس پیشداوری و دروغ را علیه ایران و جریان مقاومت در منطقه به اجرا در آورده است.

۵- هنوز زمان زیادی نمی گذرد که رویترز با اشاره به منبع جعلی خود، خبری دروغ در خصوص جلسه مقامات ارشد امنیتی ایران برای تصمیم گیری برای حمله به تاسیسات آرامکو را منتشر کرد، ادعایی که حتی سازمان ملل متحد اصل موضوع حمله توسط ایران را رد کرد. هرچند باعث توقف دروغ پردازی رویترز نگردید.

‌۶- سیاست رویترز تبعیت از سیاستی است که مرداک، صاحب امپراطوری رسانه ای صهیونیستی، سالها قبل رسما آن را اعلام کرد که "رسانه های دارای مالکیت یهودی در جهان وظیفه حمایت از اسرائیل را دارند. جای تعجب نیست که اولویت اصلی امروز مالک کانادایی و صهیونیست رویترز از تورنتو، حمایت از اسرائیل است. "

‌۷- عجیب نیست که بلافاصله بعد از انتشار خبر رویترز که مورد اشاره برایان هوک قرار گرفت، سازمان منافقین(MEK) با حمایت از همین خبر رویترز مبنی بر کشته شدن ۱۵۰۰ نفر در حوادث اخیر، خود را به عنوان تنها نیروی موثر در ایران در مدیریت و هدایت تظاهرات و درگیری‌های خیابانی سازمان یافته معرفی کرد.

‌۸-مقامات مسئول کشور اظهار داشته‌اند که با پایان بررسی‌های خود، آمار دقیق حوادث اخیر را که بسیار کمتر از تمامی آمار خارجی است، اعلام خواهند کرد. اما وظیفه حرفه‌ای موسسات و رسانه‌ها ایجاب می کند که تا اعلام این آمار رسمی، از خبر سازی و جعل اخبار غیرواقعی خودداری نمایند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.