محمد اسلامی صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح اقدام ملی برای ساخت مسکن در ساری با بیان اینکه در مجموع ۴۰۰ هزار واحد در این طرح احداث می‌شود گفت: تاکنون ۱۸۰ هزار واحد مسکن ملی عملیاتی و اجرایی شده است.

وی با اظهار اینکه طرح اقدام ملی مسکن با مسکن مهر متفاوت است و در برخی استان‌ها توسط سازندگان ساخته می‌شود گفت: در برخی از شهرها که مشکل زمین نداریم می‌توانیم ساخت آن را به مردم واگذار کنیم تا شروع به ساخت داشته باشند.

وی با عنوان اینکه بیشتر در شهرهای بزرگ با محدودیت زمین مواجه هستیم تصریح کرد: در این مناطق باید سازندگان اقدام ساخت داشته باشند تا بتوانیم از تراکم بیشتری استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و ثبت نام کنندگان گفت: در برخی مناطق شاهد بودیم که برخی از افراد ثبت نام کننده واجد شرایط نبودند.

اسلامی با بیان اینکه متقاضیان پروژه مسکن ملی از هما مشخص هستند گفت: امیدواریم این پروژه تا آخر دقیق پیش رود.

وزیر راه درباره برقی شدن محور ریلی شمال نیز گفت: این پروژه در سفر اخیر به مسکو قرارداد آن با طرف خارجی نهایی شد و بزودی اجرایی می‌شود.

وی از سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیاردی در حوزه زیرساخت راه‌های استان مازندران خبر داد و گفت: تکمیل آزاد راه، تکمیل ۱۰ کیلومتر از چهارخطه شدن محور هراز و محور ساری - تاکام ازجمله طرح‌های در دست اقدام است و متروی تهران - مازندران نیز در حال مطالعات است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.