سید عیسی حسنی روز پنجشنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت: دلیل تشکیل پرونده کیفری برای این ۲ داوطلب شهرستان گچساران استفاده هواداران آنها از سلاح بوده است.

وی افزود: چهار نفر از هواداران این ۲ داوطلب شهرستان گچساران از سلاح استفاده کرده بودند که ۲ نفر آنها دستگیر و ۲ نفر دیگر نیز متواری شده و هم اینک تحت تعقیب هستند.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرونده های کیفری تشکیل شده برای این ۲ داوطب شهرستان گچساران با جدیت از سوی دادگستری استان رسیدگی خواهد شد.

حسنی عنوان کرد: تصویر عده ای از هواداران یک داوطلب شهرستان باشت نیز که از سلاح استفاده کرده بودند به صورت شطرنجی و نامشخص در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ابراز داشت: اعلام جرم برای این افراد صادر شده و پس از دستگیری نیز تا پایان انتخابات مجلس یازدهم بازداشت خواهند بود.   

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که این عده را شناسایی و به مسؤولان دادگستری استان معرفی کنند در رسانه های ارتباط جمعی اعم از رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب از آنان تشکر می شود.

حسنی اظهار داشت: تعدادی از کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مرتکب برخی تخلفات انتخاباتی شده اند.

وی افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به این افراد تذکر داده و چنانچه باز هم مرتکب تخلف انتخاباتی شوند برخورد قاطعی با آنان می شود.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دادگستری این استان تاکنون به ۱۶ مدیر اجرایی استان به صورت تلفنی، حضوری و کتبی تذکر داده که مراقب باشند خود یا کارکنان زیرمجموعه مرتکب تخلفات انتخاباتی نشوند.

حسنی عنوان کرد: انتظار می رود که رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همکاری همه جانبه ای با دادگستری این استان برای برگزاری هر چه سالم تر و امن تر انتخابات مجلس یازدهم داشته باشند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ به طور همزمان در کشور برگزار می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.