حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار عصر امروز در مراسم اربعین شهید مرتضی ابراهیمی در مسجد امیرالمومنین(ع) کهنر اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته شکل ظاهری دشمنان متفاوت بوده اما اصل وجودی یکی بوده و از یک نقطه دستور می‌گرفتند و امروز مشکل اساسی بشر این است که مبتلا به رهبرانی هستند که از شیطان دستور می‌گیرند.

وی افزود: امروز در دنیا کسانی بر قدرت هستند که شاگردان و مجریان شیطان هستند و آمریکا به گفته امام شیطان بزرگ و رئیس جمهور آمریکا نماینده شیطان است و امام(ره) اولین کسی بود که این جریان و تفکر را شیطان بزرگ نامید و به نوعی حرف تمام رهبران الهی را به زبان آورد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: از ابتدای انقلاب هر شهید در راستای رسیدن به نقطه‌ای بوده که تا برای صاحب اصلی انقلاب امنیت حاصل شود و ایشان تشریف آورد و شیطان بزرگ و جریان شیطانی از بین برود.

طائب گفت: دشمن این موضوع را دریافت که اگر این هدف محقق شود نابودی خود مسلم است و شهادت شهدا توطئه‌های بزرگی را از انقلاب دور کرد و توطئه اخیر توطئه پیچیده‌ای بود و برکت شهدا بسیار بالا بود و چند روزه ماجرا خاتمه یافت.

رئیس قرارگاه عمار گفت: طرح آن‌ها این بود که همه مردم به خیابان بیایند تا ایرانی سوخته پدید آید و نیروهای دهه شصت و منافقین کوردل در آشوب‌های اخیر بودند.

طائب عنوان داشت: مبارزه امام (ره) به هدف آمدن منجی عالم بود و این شهدا به همین دلیل به میدان آمدند و نسبت به این هدف بسیار نزدیک است و خط مستقیمی بین نابودی آمریکا و اسرائیل است.

وی ادامه داد: پیام موشک حماس این بود که عامل موجودیت آمریکا به نفس افتاده است و آشوب‌های اخیر منطقه برای نجات اسرائیل است و آمریکا و اسرائیل متوجه شدند که رهبری عین کلمات امام را می‌زند ک لذا برای تغییر فکر مردم تلاش کردند و اما از دل مردم شهدای مدافع حرم بیرون آمدند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اضافه کرد: شهدای مدافع امنیت تربیت شده دوران تهاجم فرهنگی آمریکا و دشمن هستند.

طائب تصریح کرد: برای توطئه اخیر آمریکایی‌ها ۳ سال کار و برنامه‌ریزی‌ها کردند و به گفته رهبری میلیاردها دلار هزینه کردند و انشالله به یاری خدا گام دوم انقلاب محقق خواهد شد و دشمن نیز دست و پا می‌زند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.