اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه به علی خطیر برای مذاکره با مدیر برنامه‌های استراماچونی مأموریت داده است، اظهار داشت: روز گذشته خودم از خطیر خواستم که با نماینده استراماچونی مذاکره کند و قرار است او فردا این کار را انجام دهد.

وی افزود: ما در این 15 روز اخیر تمام تلاش‌مان را کردیم که سرمربی ایتالیایی مجدداً به تهران برگردد اما از آنجا که به هر طریقی این اتفاق رخ نداد طی جمع‌بندی با اعضای هیأت مدیره به علی خطیر مأموریت دادم تا این کار را انجام دهد.

خلیل‌زاده تأکید کرد: این اقدام با نظر مستقیم تمامی اعضای هیأت مدیره صورت گرفته و همه آنها خواستار این بودند که خطیر با نماینده سرمربی ایتالیایی مذاکره کند و پاسخ نهایی را برای ما بگیرد.

وی تصریح کرد: این را تأکید می‌کنم که با هیچ رسانه‌ای طی یکی دو روز گذشته صحبتی انجام نداده‌ام و اظهارنظرهایی که از من در رسانه‌های مختلف منتشر شده است صحت ندارد. الان هم روی صحبتم با هواداران استقلال است به خاطر احترامی که به آنها می‌گذاریم و علاقه‌ای که آنها نسبت به استراماچونی داشتند تصمیم گرفتیم از خطیر به عنوان مأمور مذاکره با نماینده استراماچونی استفاده کنیم. 

خلیل‌زاده تاکید کرد: امیدوار هستم که این مذاکرات به شکلی پیش برود که باب میل هواداران باشد البته ما زمان را از دست نمی‌دهیم و در عین حال حواسمان به این موضوع است که اگر آقای استراماچونی شرایط را نپذیرفت با مربیان ایرانی مذاکره کنیم هرچند تأکید می‌کنم تلاش آخر ما که مأموریت دادن به علی خطیر است بازگشت استراماچونی به استقلال خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.