سرهنگ محمد حسین باباکلانی گفت: ماموران پلیس فتای شهرستان نجف آباد با اشرافیت کامل بر فضای مجازی مطلع شدند افرادی دربسترفضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به برهم زدن امنیت روانی مردم و دعوت و تشویق آنها به شرکت در تجمعات غیر قانونی می کنند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی ۳ نفر ازعاملان اصلی تحریک مردم شناسایی و هماهنگی های لازم برای دستگیری آنها انجام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ۳ گروه از ماموران مجرب پس از شناسایی دقیق مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند و طی ۳ عملیات جداگانه هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ باباکلانی ادامه داد: متهمان که به فریب ،ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در تجمعات غیر قانونی در فضای مجازی اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد:افرادی که فریب معاندان نظام را بخورند و بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را مختل و مردم جامعه را فریب دهند ،آگاه باشند که نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های امنیتی کشور با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بالایی که دارند آنها را شناسایی، دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رساند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.