در این طرح که از شنبه ۳۰ آذر ماه شروع شده، باشگاه رانندگان اسنپ امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی فراورده‌های نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای هزار کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند.

نحوه محاسبه هزینه دریافتی به این صورت است که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومتربیشتر، کمک‌هزینه خرید بنزین دریافت می‌کند. این هزینه مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود.

طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، مبلغ کمک‌هزینه فوق که در شروع طرح به ازای هر ۱۰۰کیلومتر ۱۰هزار تومان بوده، حالا در اقدامی ویژه دو برابر شده است تا رانندگان این سامانه بدون دغدغه بتوانند به کار خود ادامه دهند.

به این ترتیب رانندگان عضو ناوگان اسنپ بابت هر ۱۰۰کیلومتر بیشتر، ۲۰هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که کمک‌هزینه فوق هیچ‌ محدودتی ندارد و هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.