امروز جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد. بعد از این جلسه هدایت‌الله ممبینی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص جانشین مارک ویلموتس و البته سرنوشت فدراسیون فوتبال صحبت کرد. ممبینی در خصوص جانشین ویلموتس گفت:با توجه به استعفای آقای تاج جلسه‌ای برگزار کردیم و طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید یکی از نواب رئیس و یا اعضای هیات رئیسه سرپرست فدراسیون می‌شد و در نهایت با توجه به استعفای علی کفاشیان، آقای بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شدند. این موضوع صورت جلسه شد و در نهایت با آقای وزیر جلسه داشیم و او هم موافقت خود را اعلام کرد. با این روند و آرامشی که در هیات رئیسه در جریان بود و مشاوره‌هایی که از آقای تاج می‌گیریم، رهبری فدراسیون فوتبال به همان شکل سابق ادامه خواهد داشت. 

ممبینی ادامه داد: الان هم آقای بهاروند هم در فدراسیون فوتبال خواهند بود هم در سازمان لیگ فعالیت خواهند داشت. فعلا تغییراتی در سازمان لیگ نداریم. ان‌شاءالله هفته آینده درباره مجمع فدراسیون و انتخابات تصمیم گیری خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید انتخابات باید ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شد اما تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

او همچنین در خصوص جانشین مارک ویلموتس هم گفت: اگر برای اردیبهشت صبر کنیم کمی دیر می‌شود و انتخاب سرمربی تیم ملی باید انجام شود. ما روی گزینه خارجی و داخلی در حال بررسی هستیم اما احتمال انتخاب گزینه خارجی بیشتر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.