سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در تشریح جزئیات این عملیات گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر و گناوه در راستای مقابله با ورود مواد مخدر از دریا به کشور، اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: دریابانان موفق شدند یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر که از چابهار به سمت حوزه دریایی بوشهر در حال حرکت بوده را شناسایی کنند.

سردار رضایی‌نژاد بیان کرد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان با اجرای کمین هدفمند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان بوشهر، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود که از یک ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: قاچاقچیان که توان مقابله با مرزداران را نداشتند پس از ساعتی درگیری مسلحانه، تسلیم و مأموران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری ۶ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

به گزارش روابط عمومی مرزبانی استان بوشهر، وی مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با حضور شبانه‌روزی در مرزها، با هر گونه پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ایستادگی می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.