بعد از اینکه باشگاه فولاد خوزستان به برگزاری بازی هفته هفدهم تیمش مقابل استقلال در تاریخ بیست‌وهفتم دی ماه رسماً  اعتراض کرد و خواستار به تعویق افتادن زمان برگزاری این بازی شد, باشگاه استقلال نیز به برگزاری این بازی در تاریخ اعلام شده، معترض شد.

گویا استقلالی‌ها هم اعتراض‌شان را در این باره به سازمان لیگ اعلام کرده‌اند و خوستار برگزاری این بازی در زمانی دیگر شده‌اند. تیم فوتبال استقلال باید در تاریخ اول بهمن ماه در نخستین بازی‌اش در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده بازی الفیصلی اردن - الکویت کویت برود و برای همین تمایلی ندارد چهار روز پیش از برگزاری این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز با فولاد در اهواز روبه‌رو شود.

علاوه بر این استقلالی‌ها در نظر دارند پیش از دیدار آسیایی‌شان یک اردوی خارج از کشور با دو بازی تدارکاتی داشته باشند و طبیعتاً تمایلی به رویارویی با فولاد خوزستان در تاریخ اعلام شده، ندارند.

برگزاری دیدار فولاد خوزستان - استقلال و شاهین شهرداری بوشهر - شهر خودروی مشهد در تاریخ بیست‌وهفتم دی ماه در حالی است که سایر بازی‌های این هفته هشت روز بعد و در تاریخ پنجم بهمن برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.