قیمت هر کیلوگرم پیاز قرمز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران و به صورت عمده  ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و پیاز زرد  ۲ هزار و۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان به فروش میرسد.  

قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی تازه ۴ تا ۷ هزار تومان، سیب‌زمینی هزار و ۷۰۰ تومان تا  ۴ هزار تومان،  سبزی خوردن ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومانو سبزی جور ۲ تا ۴ هزار تومان است.

بنابراین گزارش هر کیلوگرم انار نیز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ۵ تا ۹ هزار تومان، انار دماوندی ۷ تا ۱۱ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۴ تا ۶ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۷ تا ۹ هزار تومان، خرمالوی شمال ۳ تا ۵ هزار تومان و خرمالوی کن ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

هر کیلوگرم کیوی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۹ هزار تومان، خیار رسمی ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار گلخانه‌ای ۳.۵ تا ۶ هزار تومان، سیب زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۸ هزار تومان و سیب قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت هر کیلوگرم موز ۱۱ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی انشو ۴ هزار  تومان تا ۷ هزار تومان، نارنگی یافا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان و لیموشیرین ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بنابراین گزرش نرخ مصوب سه میوه و صیفی موز، پیاز زرد و سبزی خوردن به ترتیب ۵۰۰ تومان، ۳۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم در مقایسه با چند روز گذشته( پنجم تا هشتم دی ماه) افزایش یافته است.

بنابراین گزارش نرخ‌های یادشده ملاک نرخ‌گذاری انواع میوه در تهران است و این محصولات در سطح خرده‌فروشی می‌تواند حداکثر با ۳۰ درصد افزایش قیمت به فروش برسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.