هیأت رییسه دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر سید اسعد شیخ‌الاسلامی، استاد پیشکسوت دانشکده الهیات پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در این پیام آمده است: "با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر سید اسعد شیخ‌الاسلامی، استاد برجسته و پیشکسوت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

این استاد دانشور و فرهیخته که عمر پربرکت خود را در راه آموزش، نشر و اعتلای ماثر غنی تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی سپری کرد، علاوه بر تربیت نسل‌های متمادی از دانشجویان، پژوهش‌های ارزشمندی در قالب کتاب و مقاله از خود به یادگار گذاشت که همواره مورد استفاده محققان، دانشجویان و صاحبنظران خواهد بود.

هیأت‌رئیسه دانشگاه تهران ضمن ابراز تأثر عمیق، درگذشت این استاد برجسته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان، استادان و همه مستفیدان از محضرشان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید".

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر سید اسعد شیخ‌الاسلامی، صبح روز جمعه، ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۰ از محل دانشکده الهیات و معارف اسلامی واقع در خیابان مفتح شمالی نرسیده به خیابان مطهری، درب شمالی دانشکده الهیات برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجویان ایران نیز درگذشت این استاد فقید را به خانواده ایشان و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گوید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.