بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی نیز مجروح شدند.

یکی از شهدای این حادثه تروریستی شهید حسین پورجعفری از همراهان سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

احمد گروهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شهادت شهید حسین پورجعفری در این حمله تروریستی اظهار داشت: این شهید بزرگوار نیز از همراهان سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه بوده که به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

 وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار از اهل گلباف کرمان و دستیار ویژه حاج قاسم سلیمانی بوده است گفت: این شهید گرانقدر از یادگاران دوران دفاع مقدس و از جانبازان جنگ تحمیلی بوده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: شهید حسین پورجعفری متولد 1345 بوده و بیش از 40 سال سردار سلیمانی را همراهی کرده و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود به شهادت رسید.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار نیز همراه با آئین تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.